Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Still Loving You


Ακούω το Still loving you των SCORPIONS και νιώθω βαθιά συγκίνηση. Περνά ο καιρός και τα χρόνια, αλλάζουν οι εποχές, μεγαλώνω όπως και όλοι γύρω μου, αλλά κάποια συναισθήματα δεν αλλάζουν. Ίσα ίσα η πάροδος του χρόνου τα διογκώνει ώστε να χωρέσουν όλες τις αναμνήσεις αυτού του ζώντα χρόνου.
Οι πρώτες φορές που το άκουσα, η πρώτη μου κασέτα που γράφτηκε για να το έχει μέσα, οι πρώτοι παιδικοί έρωτες με τις μεγαλύτερες ξαδέρφες και δασκάλες. Είχα μάθει από τότε να αγαπώ κάτι πολύ.
Η κασέτα χάθηκε νωρίς, οι αγάπες άλλαξαν, οι κασέτες πλήθυναν και στη συνέχεια αντικαταστάθηκαν από τους δίσκους, τα cd και τα mp3 με άλλες μουσικές. Ο μύθος του αγαπημένου συγκροτήματος βάλθηκε από πολλούς με τον καιρό, ιδιαίτερα από συντρόφους στα ύστερα indie μουσικά μου ακούσματα. Αλλά ούτε μια στιγμή δεν αμφισβήτησα την αξία της μουσικής που έγραψαν. Ούτε μια στιγμή δεν άκουσα αυτό το τραγούδι αδιάφορος.
Αντιθέτως πάντα προσπαθούσα να διερευνήσω τις πραγματικές καταστάσεις που συνέβαιναν όταν αυτό έπαιζε σε κάποιο χώρο, να δω τα πρόσωπα των γύρω μου, να συναισθανθώ αν οι άλλοι νιώθουν κάτι ή όχι. Τελευταία φορά το άκουσα πριν κάνα χρόνο σε ένα ψητοπωλείο να παίζει με τα κάρβουνα για background και είχα τόσο καιρό να το ακούσω που συγκινήθηκα.
Είναι σαν τον παιδικό φίλο που υπεραγαπούσες και τον έχεις χάσεις αλλά όταν ξαναβρίσκεστε είναι σα να μην έχει αλλάξει τίποτα. Η σαν την πρώτη κοπέλα που ερωτεύτηκες με παιδικό τρόπο και δεν της το είπες ποτέ.
Γιατί το Still Loving You είναι ένα τραγούδι για παιδικές καρδιές, αγνό, γλυκερό, ηρωικό, χωρίς τίποτα το περιττό. Όπως όλα τα τραγούδια των Scorpions εξάλλου που άδικα λοιδορούνται από μερικούς για αυτήν τους την απλότητα. Και όπως είπε κάποιος ποιητής "πατρίδα μας είναι η παιδική μας ηλικία".
Είμαι ακόμα ερωτευμένος με τους Scorpions παρότι έκανα έρωτα με πολλά συγκροτήματα στη ζωή μου. Όταν τους ακούω είναι σα να μην υπήρξε τίποτε άλλο στο μεταξύ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου