Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

No. 20 VILLAGERS OF IOANNINA CITY - RIZA


Μια από τις μέρες της άνοιξης που ήμουν κολλημένος με alternative rock των 90s, και δεν είχα όρεξη για καινούριες μουσικές πέρασα έξω από ένα συναυλιακό χώρο ασφυκτικά γεμάτο. Ρώτησα ποιοι παίζουν και έλαβα των παραπάνω απάντηση. Κοσμοσυρροή και νεοελληνική ροκ καγκουριά σκέφτηκα. Ωστόσο δεν είχα ακούσει ακόμα τον δίσκο. Τον άκουσα μόλις πριν απο μια εβδομάδα μετά τα μεσάνυχτα στα ακουστικά. Είχε καλά vibes και μου έλειψαν οι βαριοροκάδικες φάσεις. Άσε που έχω αποκτήσει εξοικείωση με τα κλαρίνα λόγω συχνών μου επισκέψεων στα ορεινά της Ηπείρου τα τελευταία χρόνια. Περιμένω την συναυλία τους σε λιγότερο από μια εβδομάδα στην Πάτρα για να βγάλω τα τελικά μου συμπεράσματα. Νομίζω ότι αξίζουν παραπάνω θέση αλλά ποιος νοιάζεται τώρα...

favourite track

Εναλλακτικό no. 20: Kasabian - 48:13

Μόνο και μόνο για την κομματάρα "Stevie". Εκτός εικοσάδας επειδή δεν είναι από τα αγαπημένα μου γκρουπ (παρότι σταθερά βγάζουν κομματάρες σε κάθε δίσκο) και δεν τον άκουσα ολόκληρο. Και το πρώτο σιγκλάκι μετριότατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου