Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

NO. 16 NICK WATERHOUSE - HOLLY


Αγαπάμε Nick Waterhouse γενικά. Είμαι σίγουρος ότι αν βρισκόμουν σε κάποιο από τα live του στην Αθήνα, το Holly θα ήταν στην πεντάδα μου. Κατά τα άλλα πέφτει στο νούμερο 16 γιατί δεν έχει τις θορυβώδεις κομματάρες του προκατόχου του. Ακούγεται βέβαια ολόκληρο και κυρίως βραδυνές και μπαρόβιες ώρες . Επίσης ο παλιός ήχος μόνο αναχρονιστικός δεν είναι. Ζούμε στην εποχή του vintage που όποιος μπορέσει να αναβιώσει πιο πιστά το παρελθόν γίνεται επίκαιρος και μοντέρνος. Και καλύτερο rock 'n roll δε νομίζω να πετυχαίνεις εκεί έξω.

This is the Game

Εναλλακτικό no. 16 JACK WHITE - LAZARETTO
Τελευταία στιγμή βγήκε έξω. Καλύτερο από το Blunderbuss κατά την άποψή μου και πιο ροκενρολ. Έχει από σπανιόλικο μπριο (έτσι μου ακούγεται εμένα) μέχρι κάντρυ τσίχλα και χέβι καουμπόικη μπότα. Και το highball stepper.

NO. 20 VILLAGERS
NO. 19 CHEATAHS
NO. 18 LANA
NO. 17 TY SEGALL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου