Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

NO. 19: BOKOMOLECH - MASS VULTURE


NO. 19 BOKOMOLECH - MASS VULTURE

Το 2012 ήταν η χρονιά που ξανάρχισα να διαβάζω βιβλία. Φέτος ξαναβρήκα τους ήρωες μου, τους ήρωες των βιβλίων, αυτούς που επισκέπτονται το πνεύμα και ξεκινούν έναν αισθητικό διάλογο με το είναι μου. Με δοκιμάζουν, με αγαπούν, με απωθούν, με εκπλήσσουν και εξαφανίζονται μεγαλοπρεπώς για να μείνουν όμως για πάντα μέσα μου. Φέτος διάβασα για άρρωστους γέρους που κάνουν μπανιστήρι με τηλεσκόπιο σε μια πλούσια και μυστικοπαθή οικογένεια γεματη κρίματα, για έναν άμερικανό καθηγητή και ειδικό στην ανατίναξη γεφυρών στον ισπανικό εμφύλιο, για έναν άντρα που απελευθερώνεται από τους φόβους του και υπόσχεται ότι δε θα ξαναφοβηθεί ποτέ ξανά στη ζωή του ενώ βουλιάζει οικειοθελώς στο μισοπέλαγος, για τον παππού της αιολικής γης, που την έσπειρε και τη θέρισε μια ζωή, μαζί με αυτή και τους μύθους με τους οποίους μεγάλωσαν τα παιδιά και τα εγγόνια του και που κυνηγημενος την άφησε για πάντα στα χέρια των βαρβάρων. Διάβασα επίσης για έναν ζητιάνο- παγαπόντη που μαγεύει τους ευκολόπιστους και τους οδηγεί στην καταστροφή ενώ ο ίδιος φεύγει με χρυσάφι στη μαγγούρα του, για έναν έρωτα που εκπληρώνεται και για έναν πατέρα που βρίσκει τη χαμένη κόρη του, για μια δεσποινίδα τοκογλύφο που αγαπούσε το χρήμα πιο πολύ από τους ανθρώπους, για έναν ρώσο προοδευτικό φιλειρηνιστή αστό που αποδεικνύεται πιο υποκριτής από τους λιγομίλητους συντηρητικούς συνομιλητές του. Για έναν ρομαντικό νέο που αυτοκτονεί από ανεκπλήρωτο έρωτα. Διάβασα και άλλα που μου διαφεύγουν και όλα αυτά εξαιτίας ενός απλού λόγου. Το ταίρι μου πάτησε το λαπτοπ με το αυτοκίνητο (συνηθισμένα πράγματα μωρέ..) και αυτό αναγκάστηκε να μείνει ακίνητο στο γραφείο. Εγώ δεν είχα την ευκολία να το κουβαλώ παντού μαζί μου, οπότε άδεισε ο χώρος για να ξαναμπουν τα βιβλία στη ζωή μου. Ζήτω οι καταστροφές, ζήτω οι απώλειες!



Προηγήθηκαν:

ΝΟ. 20 ANDREW BIRD

Δες εδώ τι ψηφίζεται καθημερινά απο τους συμμετέχοντες στη blogovision.  Στο blog gone4sure.wordpress.com ο συντονισμος του διαγωνισμού

1 σχόλιο: