Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟ. 1 ...ΑΝΔ ΥΟΘ ΣΙΛΛ ΚΝΟΣ ΘΣ ΒΥ ΤΗΕ ΤΡΑΙΛ ΟΦ ΔΕΑΔ - ΛΟΣΤ ΣΟΝΓΣ

ΝΟ. 1 ...ΑΝΔ ΥΟΘ ΣΙΛΛ ΚΝΟΣ ΘΣ ΒΥ ΤΗΕ ΤΡΑΙΛ ΟΦ ΔΕΑΔ - ΛΟΣΤ ΣΟΝΓΣ


Το 2012 ήταν η χρονιά που ένα από τα πιο συμπαθή μου γκρουπ έγινε και από τα πιο αγαπημένα μου ever. Ο δίσκος αυτός μου θυμίζει την πρώτη "punk metal" κασέτα που έγραψα από ένα σταθμό στη Νάξο το 1990 διακοπές με τους γονείς μου. Είχε μέσα SONIC YOUTH, FUGAZI και κάποιες άλλες τραγουδάρες που ποτέ δεν έμαθα τα ονόματά τους. Μου θυμίζει την πρώτη φορά που έβαλα τη βελόνα να περπατήσει πάνω στο NEVERMIND ως γυμνασιόπαις. Τις πρώτες εναλλακτικές κασέτες από τις σπάνιες εκπομπές της πόλης με SUGAR, PIXIES, KILLING JOKE. Μου θυμίζει την πρώτη φορά που χτυπήθηκα στους BOKOMOLECH στο Αν φοιτητής πια. Την πρώτη φορά που άκουσα το SOURCE, TAGS AND CODES από τον σταθμό που είναι σπίτι μου τώρα πια, και που μου ανανέωσε το ενδιαφέρον για το σύγχρονο indie rock.
Μου θυμίζει ότι είμαι παιδί του θορύβου της πόλης, του ήχου που δεν μπορώ να αποφύγω όσο και να φύγω στα βουνά, όσο και αν κόψω τις εξαρτήσεις, όσο μπαμπάς και αν γίνω, όσο πλούσιος ή φτωχός κι αν καταλήξω, όσο ρομαντικός κι αν είμαι, όσα ρούχα και αν σιδερώσω. Ο θόρυβος αυτός με καταδιώκει, γίνεται ο εφιάλτης, η παγίδα, η ψευδαίσθηση ,η απόλαυση και τελικά η απελευθέρωσή μου. Και τούτοι οι τύποι τον παίζουν τον άτιμο όμορφα, ειδικά αργά τη νύχτα, τέρμα στα ακουστικά, ταξιδεύοντας...Καλή χρονιά σε όλους, it was pure fun again. See you on Saturday!!!!!!



Και μη ξεχνάτε να κοιτάξετε την αφισούλα λίγο καλύτερα. Σάββατο και Κυριακή 29 και 30 του μηνός τα καλύτερα της χρονιάς στο www.mojoradio.gr . Στις 6 το απόγευμα.


NO. 20 ANDREW BIRD – BREAK IT YOURSELF
NO. 19 BOKOMOLECH – MASS VULTURE
NO. 18 DIIV – OSHIN
NO. 17 THE MARS VOLTA – NOCTOURNIQUET
NO. 16 ARIEL PINK’S HAUNTED GRAFFITI – MATURE THEMES
NO. 15 DJANGO DJANGO – DJANGO DJANGO
NO. 14 THE SOFT MOON – ZEROS
NO. 13 MONOPHONICS – IN YOUR BRAIN
NO. 12 THE BLACK KEYS – EL CAMINO
NO. 11 TY SEGALL – TWINS
NO. 10 BOB MOULD – SILVER AGE
NO. 9 CAT POWER – SUN
NO. 8 TAME IMPALA – LONERISM
NO. 7 GRIZZLY BEAR – SHIELDS
NO. 6 DR. JOHN - LOCKED DOWN
NO. 5 PATRICK WATSON - ADVENTURES IN YOUR OWN BACKYARD
NO. 4 VIOLENS - TRUE
NO. 3 CLOUD NOTHINGS - ATTACK ON MEMORY
NO. 2 BITTERSWEET - DANCING IN THE ZOO
NO. 1 ...AND YOU WILL KNOW US BY THE TRAIL OF DEAD - LOST SONGS

Δες εδώ τι ψηφίζεται καθημερινά απο τους συμμετέχοντες στη blogovision.  Στο blog gone4sure.wordpress.com ο συντονισμος του διαγωνισμού.


10 σχόλια:

  1. VKP η φύση που τόσο υμνείς, βγάζει από τις φλέβες της ένα ορυκτό που λέγεται διαμάντι. Το διαμάντι (αδάμας γιατί δε δαμάζεται)είναι συνήθως μικρό έως πολύ μικρό αλλά έχει βαθμό σκληρότητας 10, τον μεγαλύτερο στη φύση. Ένα διαμαντάκι τόσο δα κόβει τα πάντα.
    Τα μικρά σου κείμενα λοιπόν είναι μικρά διαμαντάκια που με τις λαμπρές, φωτεινές τους ακμές χαράσσουν όλα τα πετρώματα του κόσμου, κόβουν πέρα ως πέρα όλες τις τρισάθλιες αρλούμπες της επίγειας παραζάλης. Αλλά τελικά μήπως είναι μικροί κρυπτονίτες από πλανήτη στο σύμπαν το εξώτερο;

    Παρένθεση 1: Δε μένω στις μουσικές του 12 (που έτσι και αλλιώς δεν έχουν κάποια λαμπρότητα) όταν διαβάζω τέτοια κείμενα.
    Παρένθεση 2: Το 12 ήταν από ότι φαίνεται μια καλή χρονιά για σένα. Εύχομαι τα ίδια και καλύτερα για το 13. Και με πολλά πλυντήρια για σίδερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί της Αφροδίτης, δυσκολεύομαι να απαντήσω σε εκφράσεις θαυμασμού προς εμένα. Θα έλεγα όμως "Ευχαριστώ που με διαβάζεις" με σίγουρο, όχι αυτάρεσκο αλλά ούτε μετριοπαθές βλέμμα κατευθείαν στα μάτια σου.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις

    1. Gone4sure, ευχαριστω και εγώ. Για την παρέα που μου κρατάν όλα τα χρόνια τα κείμενά σου και οι μουσικές προτάσεις σου, για τη φάση της blogovision που την καραγουστάρω (παρά τον ψυχαναγκασμό), για το πάρτυ, τα ποτά και τα σχετικά. Τα πρώτα κείμενά σου για τα 30-20 albums με επηρέασαν στο να γράψω και εγώ πιο αυτοβιογραφικά σχόλια στη φετινή blogovision. Χάρηκα και για τη γνωριμία πολύ. Αν βρεθείς στα μέρη μας do not hesitate to call. Hope to meet soon again.

      Διαγραφή
  3. nei. Ithela na sou po eyxaristo pou mou emathes to rolling blackouts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Επίσης! Αν έρχονται θα είναι καλή. Θα ψάξω να σε βρω εκεί. Θα ντυθούμε καταλλήλως για να αλληλογνωριστούμε. χχαχαχα. Τι προτείνεις να φορέσουμε?

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. καλή ιδέα ειδικά αν έρχονται μέσα στο καρναβάλι. χαχαχααχαχαχ. Θα τους φέρω στην Πάτρα να γίνει χαμός.χχαχαχα

      Διαγραφή